Manažer/ka správy majetku

Manažer/ka správy majetku v investiční společnosti

Máte rád/a složitější administrativní práci a rád/a komunikujete s lidmi? Pečlivost je Vaše druhé jméno a jste schopni se do práce „zakousnout“? Umíte pracovat soustředěně, samostatně a dodržování termínů a spolehlivost je pro vás samozřejmost?

AVANT investiční společnost, a.s., leader v oblasti správy fondů kvalifikovaných investorů, hledá do mladého dynamického teamu posilu, která bude pravou rukou našich seniorních kolegů v oblasti správy fondů, a to jak pro pražskou centrálu, tak i pro brněnskou pobočku společnosti.

Více o AVANT investiční společnost, a.s. naleznete na: www.avantfunds.cz

 

Co vás na této pozici bude čekat?

 

  • podílení se na řízení investičního procesu u obhospodařovaných fondů
  • podpora seniorních kolegů ředitelů správy majetku (příprava dokumentů, distribuce, zakládání a archivace dokumentů apod.)
  • zabezpečení agendy spojené se správou fondů kvalifikovaných investorů (spoluorganizace a účast na valných hromadách, příprava podkladů pro účetní oddělení apod.)
  • koordinaci činností a komunikaci s akcionáři a členy orgánů administrovaných fondů (představenstvo či statutární ředitel, dozorčí rada či správní rada)
  • komunikace s depozitáři fondů, s auditory a s oceňovateli aktiv fondů
  • ad hoc úkoly dle potřeb nadřízených

Co vám můžeme nabídnout?

 

  • pracovní smlouvu na HPP na dobu neurčitou
  • zázemí úspěšné stabilní finanční instituce s nejširším portfoliem fondů kvalifikovaných investorů na trhu
  • tvůrčí práce v týmu s kolegy a kolegyněmi na obdobné pozici (výhoda zaškolení a zastupitelnosti)
  • možnost profesního rozvoje a růstu
  • podporu prostřednictvím systematického interního vzdělávání v oboru
  • mobilní telefon a notebook
  • široké spektrum zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, stravenkový paušál, karta Multisport/Edenred Flexi pass.)

Na této pozici je potřeba:

  • min. středoškolské vzdělání v oboru administrativa, obchodní management, ekonomika, případně právo
  • dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • flexibilita a proaktivní přístup k práci
  • profesionální vystupování
  • pozitivní přístup, komunikační a organizační schopnosti
  • preciznost, smysl pro zodpovědnost

Máte zájem o tuto pozici?

Pošlete nám Vaše CV a budeme Vás kontaktovat. Těšíme se na Vaši zprávu.