Manažer/ka řízení rizik
Manažer řízení rizik
Náplň práce:
- spolupráce na tvorbě analýz ekonomické výhodnosti pro investiční případy/záměry investic z majetku obhospodařovaných fondů, zejména nezávislá stanoviska z pohledu stanovení, vyhodnocení a možného ošetření rizik;
- zpracování rizikového profilu investiční příležitosti do analýzy ekonomické výhodnosti pro investiční případy/záměry investic z majetku obhospodařovaných fondů;
- zjišťování, stanovování a testování ratingu a bonity emitentů cenných papírů a protistran obchodů;
- testování limitů pro omezení a rozložení rizika investičních případů stanovených ve statutu obhospodařovaných fondů;
- kontrola rizikových profilů obhospodařovaných fondů v souladu s omezením jejich rizik;
- definice rizik, kterým je nebo může být obhospodařovaný fond vystaven;
- kontrola zásad pro vymezení povolených produktů, měn, států, zeměpisných oblastí, trhů a protistran;
- řízení rizik u aktiv již pořízených do obhospodařovaných fondů;
- stanovování akceptované míru rizika;
- testování likvidity fondů; stresové testování;
- vyhotovení a aktualizace sdělení klíčových informací fondu nebo srovnatelného dokumentu podle práva cizího státu a provádí jeho změny;
- spolupráce na vyhotovení zprávy o řízení rizik;
- průběžné sledování, vyhodnocování a zjišťování souladu alokace aktiv obhospodařovaných fondů s obecně závaznými právními předpisy, statuty fondů a vnitřními normami společnosti a dalšími předpisy;
- rozpoznávání, vyhodnocování, měření, sledování a ohlašování rizik;
- komunikace s depozitáři fondů;
- návrhy opatření vedoucí k omezení rizik
Požadujeme:
- VŠ a alespoň 5 let praxe v oblasti finančního řízení, investic, investičních produktů, praxe v oblasti řízení rizik, předchozí praxe v oblasti řízení rizik v investiční společnosti výhodou
- analytické schopnosti, zodpovědnost, preciznost, schopnost pracovat v týmu, dobré komunikační schopnosti
- pokročilá znalost práce v prostředí MS Excel a MS office obecně
Nabízíme:
- zajímavou a zodpovědnou práci v úspěšné a rostoucí společnosti
- moderní pracovní prostředí s výbornou dopravní dostupností
- kvalitní zaškolení, přátelský kolektiv
- možnost dalšího profesního rozvoje
- zajímavé platové ohodnocení
- atraktivní benefity (týden dovolené navíc, stravenky, mobil i pro soukromé účely, roční bonus, jazyková výuka a další)
Pracoviště:
Preferujeme: Praha 4 – Pankrác; budova CITY TOWER
Případně: Brno – Veveří, Šumavská 524/31 se služebními cestami do Prahy
home-office dle dohody
Máte zájem o tuto pozici?
Pošlete nám Vaše CV a budeme Vás kontaktovat. Těšíme se na Vaši zprávu.