Ředitel správy majetku (správce fondů)

Máte rád/a komplexnější úkoly, jste orientován/a na řešení a rád/a komunikujete s lidmi? Máte zkušenosti s financováním firem v oblasti korporátního bankovnictví a orientujete v oblasti práva a investičního poradenství? Pečlivost je Vaše druhé jméno a jste schopni se do práce „zakousnout“? Umíte pracovat soustředěně, samostatně a dodržování termínů a spolehlivost je pro vás samozřejmost?

AVANT investiční společnost, a.s., leader v oblasti správy fondů kvalifikovaných investorů, hledá do svého dynamicky rostoucího teamu posilu, která bude spravovat svěřené portfolio námi obhospodařovaných a administrovaných fondů kvalifikovaných investorů.

Více o AVANT investiční společnost, a.s. naleznete na: www.avantfunds.cz

Náplň práce (zejména):

  • správa svěřených fondů
  • řízení investičního procesu u obhospodařovaných fondů
  • řízení administrace u administrovaných fondů
  • zabezpečení agendy spojené se správou fondů kvalifikovaných investorů (spoluorganizace a účast na valných hromadách, příprava podkladů pro účetní oddělení, zpracování výročních zpráv apod.)
  • koordinaci činností a komunikaci s akcionáři a členy orgánů administrovaných fondů (představenstvo či statutární ředitel, dozorčí rada či správní rada)
  • komunikace a spolupráce s ostatními odděleními společnosti
  • komunikace s depozitáři fondů, s auditory a s oceňovateli aktiv fondů
  • ad hoc úkoly dle požadavků nadřízených

    Nabízíme:

    • zázemí úspěšné stabilní finanční instituce s nejširším portfoliem fondů kvalifikovaných investorů na trhu
    • tvůrčí práce v týmu s kolegy a kolegyněmi na obdobné pozici (výhoda zaškolení a zastupitelnosti)
    • možnost profesního rozvoje a růstu
    • podpora prostřednictvím systematického interního vzdělávání v oboru
    • mobilní telefon a notebook
    • široké spektrum zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, stravenkový paušál, karta Multisport apod.)
    • pracovní smlouvu na HPP na dobu neurčitou
    • atraktivní pracovní prostředí, prostorné kanceláře v CITY TOWER.

    Očekáváme:

    • vysokoškolské vzdělání v oboru právo a/nebo finance či ekonomika (kombinace výhodou)
    • výhodnou také zkušenosti z korporátního bankovnictví a oblasti firemního práva
    • schopnost projektového řízení
    • dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
    • flexibilita a proaktivní přístup k práci
    • profesionální vystupování
    • pozitivní přístup, komunikační a organizační schopnosti
    • preciznost, smysl pro zodpovědnost

     

     

    Máte zájem o tuto pozici?

    Pošlete nám Vaše CV a budeme Vás kontaktovat. Těšíme se na Vaši zprávu.